Aqui hi trobareu el material que fem servir a l'Orquestra d'Ukeleles i tot allò que ens resulta interessant al voltant d'aquest simpàtic instrument.

dimarts, 29 de març del 2016

The House of the Rising Sun

Aquesta vegada m'apropio dels deures de la Joana i faig un petita adaptació de la seva partitura de clarinet afegint l'acompanyament d'ukelele i baix.
A dir veritat jo l'estic gaudint encara que d'una forma un tant masoquista, en la tonalitat de Sol menor tinc grans dificultats amb l'acord de Mi bemoll major de manera que de moment ni arpegi ni un strum mínimament "resultón" si vull mantenir-me en el temps.

House_of_the_Rising_Sun_clarinet.pdf

Com s'han de complir les promeses (atenció al final al voltant del 1'15"), us presento el resultat hores d'ara. Perquè veieu que el "nivell" no és excusa per posar-s'hi.

House_of_the_Rising_Sun_Joana.mp3

Per fer a l'orquestra canviem de tonalitat i anem a La menor.

House_of_the_Rising_Sun_complet.pdf

El que encara no he resolt és el dubte de si el compàs es 3/4 o bé 6/8 (he trobat diferents partitures de les dues maneres). Aixó si, veient les mans de l'Eric Burdon al final del vídeo de The Animals, jo apostaria que com a mínim la seva versió ha de ser 6/8.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada