Aqui hi trobareu el material que fem servir a l'Orquestra d'Ukeleles i tot allò que ens resulta interessant al voltant d'aquest simpàtic instrument.

dimarts, 11 d’agost del 2015

Setmana 4 - Estudi

Un estudi on el patró de mà dreta es repeteix al llarg de la peça sencera, de manera que es bó dedicar-hi una mica de temps abans de posar en marxa la mà esquerra.

Podeu tocar la seqüencia amb les cordes a l'aire i quan surti d'una forma còmoda afegir els acords de mà esquerra.

A banda de la digitació que apereix a la partitura podeu fer servir 
polze-mitjà-index-polze-mitjá-index

Setmana 4 - Cascades.pdf
Setmana 4 - Cascades.mp3

Em sap greu no posar la traducció complerta, es un video d'en Jake Shimabukuro que reforça la satisfacció de tocar l'ukelele:



"Fa molt de temps vaig tenir el convenciment de que si tothom toqués l'ukelele, el món seria un lloc millor"

"Es el més amigable de tots els instruments"

"Bruce Lee va ser un dels meus herois de petit, una de les coses que vaig aprendre d'ell es que qualsevol forma d'art es senzillament una expressió humana, llavors vaig comprendre que l'ukelele o qualsevol altre instrument que esculli es just una il·lusió, perque la música succeeix inclús abans de que arribi al meu instrument"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada